Za vas kreiramo i vodimo kampanje za marketing na društvenim mrežama kako biste ojačali svoj brand među korisnicima i motivirali potencijalne kupce.

Kako se razvio marketing na društvenim mrežama?

Razvojem interneta došlo je i do razvoja društvenih mreža, a s njima se razvio i marketing na društvenim mrežama. Internet je zasigurno najbrže rastući medij ikad, što i ne čudi s obzirom na sve mogućnosti koje danas nudi korisnicima od informacija do zabave. Naravno sve to doprinosi sve većem korištenju interneta na svim uređajima, a time se i povećava vrijeme provedeno na Internetu. Prema Google-u jedan Europljanin prosječno provede više od 30 sati mjesečno na internetu, što je jako puno pa je logično da se marketingaši pitaju kako ti korisnici provode vrijeme.

Velik dio vremena ljudi provode upravo na društvenim mrežama, a zanimljivo je znati i to da društvenim mrežama pristupaju putem mobilnih uređaja. Ako u sve to uključimo i marketing na društvenim mrežama to znači da ne postoji osobniji način pristupa korisniku kad su marketing i prodaja u pitanju, odnosno marketing nikad do sada nije imao osobniji pristup korisniku nego li danas.

Uzmemo li u obzir što sve upisujemo na društvene mreže, točnije kakve sve prilično privatne podatke dajemo, lako je zaključiti kako vlasnici društvenih mreža zapravo znaju jaako puno o nama što ite kako koriste u marketinške svrhe.

Znanje koje posjeduju o nama zapravo im pomaže da te informacije iskoriste prilikom prodaje oglasnog prostora tvrtkama za marketing na društvenim mrežama, kako bi nam lakše prodali svoje proizvode ili usluge. Iako u početku marketing na društvenim mrežama kao što je Facebook nije bio niti dio plana, osobito zato jer su društvene mreže bile rezervirane za mlađe osobe, s vremenom društvene mreže su postale poput osobnih iskaznica i više nisu rezervirane samo za mlađe korisnike. Danas se na društvenim mrežama nalaze svi, poslovni ljudi, tvrtke, veliki i mali.

Koliko još će se razvijati društvene mreže kao i marketing na društvenim mrežama možemo samo pretpostaviti ili kako se kaže vrijeme će pokazati. Želite li saznati kakve su mogućnosti oglašavanja na Internetu za Vaš business slobodno nam se javite ili ispunite kontakt formu.