internet oglašavanje

Zašto internet marketing?

Pod utjecajem razvoja tehnologije ljudi danas gotovo nigdje ne hodaju bez interneta. Razvojem industrije mobitela, odnosno dolaskom smartfona omogućen nam je stalan pristup internetu. U posljednjih desetak godina broj korisnika interneta drastično je porastao što je doprinijelo i razvoju digitalnog marketinga, odnosno digitalizaciji marketinga.

Internet marketing rezultat je ubrzanog razvoja interneta, kao i korisnika interneta. Prema Google – ovim statistikama danas se tri i pol milijarde ljudi na svijetu koristi internetom, a u odnosu na 2000. godinu to je rast od 764%. Drugim riječima polovica svijeta koristi Internet, a samo na području Europe gotovo 80% ljudi ima pristup internetu, a ljudi u prosjeku provedu oko 2000 sati mjesečno surfajući, što je više od 30 sati. Ove impresivne brojke i informacije upravo su dovele do razvoja digitalnog marketinga, koji za razliku od tradicionalnog ima puno osobniji pristup korisnicima onda kad traže ono što mi nudimo.

Internet marketing – koje su mu prednosti?

Mjerljivost

Kad uspoređujemo internet marketing s tradicionalnim metodama oglašavanja prednosti su brojne. Jedna od bitnijih prednosti za one koji se odluče oglašavati ovim putem jest mjerljivost. Dobro je poznato da tradicionalne metode oglašavanja osim što traže ulaganje unaprijed, nemaju mjerljiva izvješća u smislu da znamo koliko je ljudi vidjeo našu poruku, kako su reagirali i što su napravili nakon što su je vidjeli.

Analiza korisnika

Digitalni marketing oglašivaču daje brojne korisne informacije o korisnicima. Koristeći različite napredne alate za analitiku lako možemo saznati tko su naši potencijalni korisnici ili kupci, koliko imaju godina, kojeg su spola, kakvi su njihovi interesi, s kojim uređajem pristupaju našoj stranici te na kraju kako to da su završili na našoj stranici odnosno što su zapravo tražili. Upravo sve ove prednosti su razlog zbog kojeg se razvio internet marketing i zbog kojih se stalno razvija iz dana u dan.

Sve navedene informacije neprocjenjivo su vrijedne i daju bitnu prednost kod planiranja i oglašavanja korisnicima u odnosu na tradicionalne metode.

Manji troškovi oglašavanja

Također jedna od bitnijih prednosti digitalnog marketinga je i cjenovna pristupačnost. Oglašavanje na internetu je uglavnom jeftinije od klasičnih načina oglašavanja putem novina, radija ili televizije koji zahtijevaju velik budžet unaprijed. Za razliku od toga internet marketing omogućuje da sami odredite budžet koji ste spremni uložiti za oglašavanje.

Precizno ciljanje publike

Zahvaljujući jako razvijenoj tehnologiji Internet marketing omogućuje precizno ciljanje publike po godinama, interesima, mjestu stanovanja i brojnim drugim segmentima koji su odlučujući u marketingu i odlukama o kupnji.

ogašavaj se na internetu

Za dodatne informacije o oglašavanju na internetu i mogućnostima koje donosi internet marketing za Vaš bussines javite nam se svakim radnim danom od 9 – 17 sati na 091 9577 433 ili ispunite kontakt formu.